Returnering & ombytning
Skal du have sendt noget retur til Havanna Shoes? Så læs med her, hvor vi guider dig til en nem og hurtig returnering. Husk at vi hos Havanna Shoes tilbyder 30 dages returret.
SÅDAN FOREGÅR DET NÅR DU SKAL RETURNERE EN PAKKE
- Når du har gennemført dit køb af returlabel på vores webshop, modtager du en mail med bekræftelse af dit køb. Dit label er IKKE vedhæftet i denne mail.
- Herefter modtager du en seperat mail med dit returlabel. Har du selv mulighed for at printe, kan denne printes ud og sættes på din pakke.
- Du modtager OGSÅ en seperat mail med en QR-kode. Denne anvendes hvis du ikke selv har mulighed for at printe dit returlabel. Du tager blot din pakke med til din pakkeshop. Her viser du en medarbejder din QR-kode på din smartphone, som herefter vil printe et returlabel til dig, som du kan sætte på din pakke.
- HUSK at vedlægge din følgeseddel, eller et papir hvorpå dit ordrenummer står, det gør det nemmere og hurtigere for os, at behandle din returnering.
RETURNER NEMT MED EN QR-KODE FRA GLS
Har du ikke mulighed for selv at printe din returlabel, så er en QR-kode fra GLS den ideelle løsning for dig. Med en QR-kode fra GLS printes dit returlabel hos GLS-indleveringsstedet når du indlevere din returvarer.
Send os dine returvarer nemt og billigt med en QR-kode fra GLS for kun 39 kr. Din pakke er forsikret og du kan spore den hele vejen fra indlevering til den leveres hos os med Track & Trace.
Sådan bruger du din QR-kode fra GLS:
Har du ikke mulighed for selv at printe din returlabel, så er en QR-kode fra GLS den ideelle løsning for dig. Med en QR-kode fra GLS printes dit returlabel hos GLS-indleveringsstedet når du indlevere din returvarer.
Send os dine returvarer nemt og billigt med en QR-kode fra GLS for kun 39 kr. Din pakke er forsikret og du kan spore den hele vejen fra indlevering til den leveres hos os med Track & Trace.
Sådan bruger du din QR-kode fra GLS:
- Bestil din QR-kode her: GLS QR RETUR
- QR-koden fra GLS returnering sendes til dig pr. mail kort efter betaling.
- Medbring din returforsendelse til et GLS-indleveringssted.
- Mailen med GLS QR-koden vises til en medarbejder (evt. på din smartphone), som scanner din QR-kode, og herved udskrives et returlabel til dig.
- Sæt dit returlabel forsvarligt på din returforsendelse, så den er tydelig og læselig, og aflever returforsendelsen til GLS-indleveringsstedet.
- Vi anbefaler at du altid sørger for at få en kvittering ved indleveringen af din returforsendelse.
Når du bestiller en QR-kode til returnering, er den ikke tilknyttet til en bestemt ordre, altså kan du sagtens gemme din QR-kode til senere brug, eller sende flere ordre retur med samme label.
Vigtigt:
Husk altid at pakke dine returvarer forsvarligt ind. Produkter og emballagen skal returneres i samme stand som ved modtagelse, sæt derfor IKKE dit returlabel direkte på originalemballagen. - Ellers er vi desværre nødt til at fratrække 35,- fra dit refunderingsbeløb.
Vigtigt:
Husk altid at pakke dine returvarer forsvarligt ind. Produkter og emballagen skal returneres i samme stand som ved modtagelse, sæt derfor IKKE dit returlabel direkte på originalemballagen. - Ellers er vi desværre nødt til at fratrække 35,- fra dit refunderingsbeløb.
IKKE AFHENTET PAKKE/ NÆGTER MODTAGELSE AF PAKKE:
Generelle betingelser
Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen. Hvis du ikke afhenter din pakke, og den kommer uafhentet retur til os, fratrækkes 49 kr. fra din ordre.
Ønkser du pakken sendt til dig igen, skal du betale yderligere 39 kr. for et label, som vi kan bruge.
Det er på eget ansvar at hente sin pakke hos GLS eller Portnord.
Generelle betingelser
- Returlabelen er gyldig i 14 dage efter køb.
- Denne returservice er gældende på ordrer der sendes retur indenfor Danmarks grænser (gælder altså ikke Grønland og Færøerne).
Hvis du vælger at sende retur udenom vores returportal skal pakken sendes til vores erhvervsadresse:
Ivar Lundgaards Vej 23, 7500 Holstebro
Vær opmærksom på, at vi ikke afhenter pakker sendt til en pakkeboks og vi påtager os ikke ansvaret for pakker, som ikke er forsynet med Track & Trace. Tjek hos fragtselskab om de leverer til erhvervsadresser, så din pakke ikke bliver omdirigeret til en pakkeshop.
Vi tager kun varer retur som er i ubrugt tilstand.
Sådan returnerer du din vare
1. Skoene skal sendes retur i original emballage
2. Pak varen forsvarlig ind i pose eller kasse
3. Vedlæg en seddel med ordrenummer.
3. Vedlæg en seddel med ordrenummer.
4. Aflever pakken til en GLS Pakkeshop.
5. Vi behandler din retur indenfor 1-3 hverdage efter modtagelsen. Under større kampagner såsom Black Friday, SALE mm. kan der forekomme længere behandlingstid.
5. Vi behandler din retur indenfor 1-3 hverdage efter modtagelsen. Under større kampagner såsom Black Friday, SALE mm. kan der forekomme længere behandlingstid.
Ombytning
Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du sende varen retur til os og derefter placere en ny ordre på webshoppen. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.
Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du sende varen retur til os og derefter placere en ny ordre på webshoppen. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.
Reklamation
Hvis du har købt et produkt hos os, som du ønsker at reklamere over, er det vigtigt at du hurtigst muligt kontakter os, så snart reklamationen er opdaget.
Send en mail med billeder, beskrivelse af din reklamation samt ordrenummer til support@havanna-shoes.dk.
Du kan reklamere hvis en vare går i stykker mindre end 2 år efter købet. Det samme gælder hvis du opdager varen mangler funktioner som der er lovet eller forventet da du købte den.
Opdager du en fejl de første 6 måneder efter købet formodes den at have været til stede på købstidspunktet. Samme regel gælder ikke de resterende 18 måneder, og det er derfor som udgangspunkt dig, der skal sandsynliggøre, at fejlen var til stede på købstidspunktet.
Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 72 19 73 00 hvis du har spørgsmål.
Hvis du har købt et produkt hos os, som du ønsker at reklamere over, er det vigtigt at du hurtigst muligt kontakter os, så snart reklamationen er opdaget.
Send en mail med billeder, beskrivelse af din reklamation samt ordrenummer til support@havanna-shoes.dk.
Du kan reklamere hvis en vare går i stykker mindre end 2 år efter købet. Det samme gælder hvis du opdager varen mangler funktioner som der er lovet eller forventet da du købte den.
Opdager du en fejl de første 6 måneder efter købet formodes den at have været til stede på købstidspunktet. Samme regel gælder ikke de resterende 18 måneder, og det er derfor som udgangspunkt dig, der skal sandsynliggøre, at fejlen var til stede på købstidspunktet.
Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 72 19 73 00 hvis du har spørgsmål.